Solidne Fundamenty, Pewna Przyszłość!
Solidne Fundamenty, Pewna Przyszłość!
Solidne Fundamenty, Pewna Przyszłość!
Solidne Fundamenty, Pewna Przyszłość!

Informacje dla kandydatów do TB i BSI

INFORMACJE DLA KANDYDATÓW 2025
DO TECHNIKUM BUDOWLANEGO NR 1 I BRANŻOWEJ SZKOŁY I STOPNIA NR 1

ETAP I

1. Jeśli Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych w Krakowie jest Twoją szkołą pierwszego wyboru, do 9 lipca 2025 roku złóż wniosek o przyjęcie do I klasy w ZSAB. W tym celu zaloguj się na stronie internetowej krakow.e-omikron.pl, wypełnij wniosek on-line, a następnie:

  • podpisz składany wniosek profilem zaufanym rodzica / opiekuna prawnego (co jest równoznaczne ze złożeniem wniosku) ALBO
  • wydrukuj wniosek z systemu Omikron i podpisany przez co najmniej jednego rodzica / opiekuna prawnego dostarcz w wersji papierowej do szkoły w godzinach pracy Komisji Rekrutacyjnej podanych poniżej.

2. Do 9 lipca 2025 roku do godz. 15:00 uzupełnij złożony wniosek o:

  • potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię świadectwa ukończenia szkoły podstawowej
  • potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty

w godzinach pracy Komisji Rekrutacyjnej podanych poniżej.

3. Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do oddziałów klasy pierwszej w ZSAB oraz listy kandydatów niezakwalifikowanych do oddziałów klasy pierwszej w ZSAB nastąpi 16 lipca 2025 roku (środa) do godz. 12:00. Lista zostanie wywieszona w holu szkoły na parterze.

ETAP II

1. Wszystkich, którzy znajdą się na liście kandydatów zakwalifikowanych, zapraszamy do potwierdzania woli przyjęcia do I klasy w ZSAB poprzez dostarczenie do 18 lipca 2025 roku do godz. 15:00 kompletu następujących dokumentów:

  • oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej
  • oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty
  • zaświadczenie lekarskie zawierające orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu
  • karta zdrowia w zaklejonej oraz podpisanej imieniem i nazwiskiem kandydata kopercie (o ile została wydana przez szkołę podstawową)
  • karta informacyjna ze szkoły podstawowej (o ile została wydana przez szkołę podstawową)
  • jedno zdjęcie legitymacyjne w tradycyjnym formacie legitymacyjnym; na odwrocie: nazwisko, imiona, PESEL, wybrany zawód
  • jedno zdjęcie legitymacyjne w postaci pliku cyfrowego 300 dpi w formacie .jpg, przesłane na adres rekrutacja@zsab.krakow.pl
    Uwaga: zdjęcie w wersji elektronicznej musi być identyczne jak w wersji tradycyjnej; tytuł pliku: nazwisko, imiona, wybrany zawód.
  • pobrane ze strony internetowej ZSAB poniżej, wydrukowane i podpisane przez co najmniej jednego rodzica / opiekuna prawnego „Oświadczenie – religia” (o ile dotyczy)
  • pobrana ze strony internetowej ZSAB poniżej, wydrukowana i podpisana przez co najmniej jednego rodzica / opiekuna prawnego „Zgoda na przetwarzanie wizerunku ucznia”
  • pobrana ze strony internetowej ZSAB poniżej, wydrukowana i podpisana przez co najmniej jednego rodzica / opiekuna prawnego „Deklaracja dotycząca praktycznej nauki zawodu” (dotyczy tylko kandydatów do Branżowej Szkoły I stopnia nr 1)
  • zaświadczenie o uzyskaniu tytułu laureata lub finalisty konkursu/olimpiady (o ile dotyczy)
  • dokumenty potwierdzające konieczność uwzględnienia w procesie rekrutacji dodatkowych kryteriów (dotyczy kandydatów, którzy we „Wniosku o przyjęcie do szkoły” w tabelce „Dodatkowe informacje o kandydacie” zaznaczyli „Tak”):
    ◦ zaświadczenie o niepełnosprawności kandydata, jednego lub obojga rodziców lub rodzeństwa kandydata
    ◦ oświadczenia o wielodzietności rodziny, samotnym wychowywaniu kandydata w rodzinie, objęciu kandydata pieczą zastępczą
  • dokument stwierdzający sprawowanie opieki prawnej nad kandydatem (o ile dotyczy)
  • kandydaci cudzoziemcy dodatkowo:
    ◦ dokument nadania numeru PESEL
    ◦ dokument stwierdzający sprawowanie opieki prawnej nad kandydatem (o ile dotyczy)

w godzinach pracy Komisji Rekrutacyjnej podanych poniżej.

2. Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych do oddziałów klasy pierwszej w ZSAB oraz listy kandydatów nieprzyjętych do oddziałów klasy pierwszej w ZSAB nastąpi 21 lipca 2025 roku (poniedziałek) do godz. 12.00. Lista zostanie wywieszona w holu szkoły na parterze.

ETAP III
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

1. Od 22 lipca do 29 lipca 2025 roku zostanie przeprowadzane uzupełniające postępowanie rekrutacyjne. W tych dniach należy złożyć w ZSAB wniosek o ponowną rekrutację do szkoły.

2. Aby wziąć udział w uzupełniającym postępowaniu rekrutacyjnym, zaloguj się na stronie internetowej krakow.e-omikron.pl, wypełnij wniosek on-line, a następnie:

  • podpisz składany wniosek profilem zaufanym rodzica / opiekuna prawnego (co jest równoznaczne ze złożeniem wniosku) ALBO
  • wydrukuj wniosek z systemu Omikron i podpisany przez co najmniej jednego rodzica / opiekuna prawnego dostarcz w wersji papierowej do szkoły w godzinach pracy Komisji Rekrutacyjnej podanych poniżej.

3. Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do oddziałów klasy pierwszej w ZSAB w wyniku rekrutacji uzupełniającej oraz listy kandydatów niezakwalifikowanych do oddziałów klasy pierwszej w ZSAB w wyniku rekrutacji uzupełniającej nastąpi 5 sierpnia 2025 roku (wtorek) do godz. 12:00. Lista zostanie wywieszona w holu szkoły na parterze.

4. Wszystkich kandydatów, którzy znajdą się na liście zakwalifikowanych w wyniku rekrutacji uzupełniającej, zapraszamy do potwierdzania woli przyjęcia do I klasy w ZSAB poprzez dostarczenie w terminie od 5 sierpnia 2025 roku (wtorek) od godz. 12:00 do 7 sierpnia 2025 roku (czwartek) do godz. 15:00 kompletu dokumentów podanych powyżej w punkcie: ETAP II punkt 1.

5. Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych do oddziałów klasy pierwszej w ZSAB w wyniku rekrutacji uzupełniającej oraz listy kandydatów nieprzyjętych do oddziałów klasy pierwszej w ZSAB w wyniku rekrutacji uzupełniającej nastąpi 8 sierpnia 2025 roku (piątek) do godz. 12:00. Lista zostanie wywieszona w holu szkoły na parterze.

Z uwagi na odległy termin przeprowadzania rekrutacji powyższe terminy mogą ulec nieznacznym zmianom. Prosimy śledzić ewentualne zmiany na tej stronie internetowej.

Dyżury Komisji Rekrutacyjnej 2025

DataGodzinaMiejsce
12 maja – 26 czerwca [w dni powszednie]Godziny pracy sekretariatuSekretariat szkoły
27 czerwca (piątek)10:00–14:00Sala podana w holu szkoły
30 czerwca (poniedziałek)08:00–12:00Sala podana w holu szkoły
1 lipca (wtorek)08:00–12:00Sala podana w holu szkoły
2 lipca (środa)08:00–12:00Sala podana w holu szkoły
3 lipca (czwartek)08:00–12:00Sala podana w holu szkoły
4 lipca (piątek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
7 lipca (poniedziałek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
8 lipca (wtorek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
9 lipca (środa)08:00–15:00Sala podana w holu szkoły
16 lipca (środa)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
17 lipca (czwartek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
18 lipca (piątek)08:00–15:00Sala podana w holu szkoły
21 lipca (poniedziałek)08:00–12:00Sala podana w holu szkoły
22 lipca (wtorek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
23 lipca (środa)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
24 lipca (czwartek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
25 lipca (piątek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
28 lipca (poniedziałek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
29 lipca (wtorek)08:00–16:00Sala podana w holu szkoły
1 – 29 sierpnia [w dni powszednie]Godziny pracy sekretariatuSekretariat szkoły

Pliki do pobrania:

UWAGA: Powyższa deklaracja dotyczy kandydatów do Branżowej Szkoły I stopnia nr 1.

UWAGA: Powyższy wzór umowy o pracę dotyczy kandydatów do Branżowej Szkoły I stopnia nr 1, którzy w Deklaracji dotyczącej praktycznej nauki zawodu zaznaczyli „u prywatnego pracodawcy”. Podpisany dokument w 2 egzemplarzach należy dostarczyć do szkoły do 15.08.2025 r., w dzień powszedni w godzinach pracy sekretariatu szkoły.

Dostępność