Solidne Fundamenty, Pewna Przyszłość!
Solidne Fundamenty, Pewna Przyszłość!
Solidne Fundamenty, Pewna Przyszłość!
Solidne Fundamenty, Pewna Przyszłość!

Podsumowanie wyników plebiscytu na najlepszy projekt łazienki

Od 7 do 11 marca na szkolnym FB trwał plebiscyt internautów na najlepszą koncepcję łazienki dla dziewcząt. Projekty opracowali uczniowie klas: II Aa, II Ab oraz I Ab/K pod kierunkiem Pani Krystyny Mosio-Mosiewskiej.

Oto wyniki plebiscytu!

Pierwsze, zwycięskie miejsce zajął projekt nr 5 – 150 głosów 
Autorki: Magdalena Tora, Amelia Pawlik, klasa II Aa

Drugie miejsce zajął projekt nr 1 – 51 głosów 
Autorka: Daria Gustab, klasa II Aa

Trzecie miejsce zajął projekt nr 3 – 31 głosów 
Autorka: Alicja Kabała, klasa II Aa

Gratulujemy!

Pozostałe wyniki:
Nr 2 – 6 głosów 
Nr 4 -29 głosów 
Nr 6 – 6 głosów 
Nr 7 – 6 głosów
Nr 8 – 4 glosy
Nr 9 – 16 głosów 

Dziękujemy bardzo za wszystkie oddane przez Państwa głosy! 

W naszej szkole odbędzie się również anonimowe głosowanie uczniów na najlepszy projekt (zostanie zrealizowane tak jak w przypadku głosowania na Szkolny Budżet Obywatelski). Na korytarzu szkolnym wkrótce pojawią się projekty przygotowane przez naszych drogich uczniów. Prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z nimi, by usprawnić głosowanie. 

Głosowanie odbędzie się w dniach 18 – 21 marca. Wyniki zostaną opublikowane w ostatnich dniach marca. Remont łazienki będzie trwać do czerwca bieżącego roku. 

Samo przedsięwzięcie to część projektu samorządowego “Uczeń – Obywatel”, realizowanego we współpracy z Radą Dzielnicy VI Bronowice, którą reprezentuje Pan Grzegorz Jasiński. Projekt ma na celu jak najszerszy udział  społeczności uczniów, by zdobyli oni doświadczenie w branży, zastosowali zdobytą wiedzę w praktyce oraz poczuli się odpowiedzialni za sprawy szkolne. Dzięki wspólnemu działaniu możemy wprowadzać realne zmiany, które uczynią naszą szkołę lepszym miejscem do nauki i rozwoju. 

Liczymy na Wasze dalsze zaangażowanie! Do zobaczenia przy urnie wyborczej!

Kamila Mrozowska, klasa V B/K

II miejsce

Dostępność